Home » Blog » Hoe Edpnet klantendienst contacteren?

Hoe Edpnet klantendienst contacteren?

Edpnet pakt al jaren de dingen aan op zijn manier. En met succes. Zo pakt deze telecomspeler het aan op zijn manier en focust het op een betere klantenservice dan de klassieke, grote telecomspelers doen. Geen wachttijden van 30 minuten, maar een quasi persoonlijke service en onmiddellijke support.

Als je klant bent bij Edpnet, of je wil klant worden, en je wil de klantenservice contacteren met een vraag over je mobiel of internet abonnement, dan heb je natuurlijk graag snel een antwoord. In dit geval zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om snel een antwoord te krijgen van de klantendienst:

1. Via telefoon

Bel 03 265 67 00

  • Telefoonnummer vanuit het buitenland: +32 3 265 67 00
  • Openingsuren klantenservice: maandag tot vrijdag: 09u00-17u00, maar gesloten op zaterdag en zondag

2. Per e-mail

Je kan de klantendienst rechtstreeks mailen via het e-mailformulier.

3. Per post

Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar de hoofdzetel van het bedrijf op onderstaand adres van het hoofdkantoor:

Edpnet NV
T.a.v. klantendienst
Van Landeghemstraat 20
9100 Sint-Niklaas