Hoe Voo klantendienst contacteren?

Voo is de belangrijkste telecomgroep in Wallonië en wordt globaal gezien als de ‘Waalse Telenet’. Het is dan ook geen verrassing dat Telenet in 2019 interesse toonde in een overname van Voo, dat het heel goed doet op de Belgische markt.

Als je klant bent bij Voo en je wil de klantenservice contacteren met een vraag over je mobiel, televisie of internet abonnement, dan heb je natuurlijk graag snel een antwoord. In dit geval zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om snel een antwoord te krijgen van de klantendienst:

1. Via telefoon

Bel 078 50 50 50 (gratis als u belt met een vaste Voo telefoonlijn)
Of bel 5050 (gratis met Voo mobile abonnement)

  • Openingsuren klantenservice: maandag tot vrijdag: 08h30-18h0 en zaterdag: 09h00-13h00

2. Per e-mail

Je kan de klantendienst rechtstreeks mailen door naar deze link te surfen, uw onderwerp te kiezen en in te loggen in My Voo. Dan kan u rechtstreeks het formulier invullen, maar wij vinden zelf de optie telefoon veel makkelijker.

3. Per post

Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar de hoofdzetel van het bedrijf op onderstaand adres van het hoofdkantoor:

Voo nv
Rue Louvrex 95
4000 Luik
België