Hoe Youfone klantendienst contacteren?

Youfone logoYoufone is in Nederland een telecombedrijf dat sinds 2021 ook in België actief is. Het maakt gebruik van het Proximus netwerk. Het doet het uitstekend in Nederland en wint ook in België terrein dankzij een aanbod met zeer scherpe prijzen.

Ben je ondertussen klant geworden bij Youfone en je wil de klantenservice contacteren met een vraag over je abonnement of heb je een technische vraag? Dan heb je natuurlijk graag snel een antwoord. In dit geval zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om snel een antwoord te krijgen van de klantendienst. We geven hieronder alle mogelijkheden mee :

1. Via telefoon

Bel 1988 (gratis nummer voor Youfone abonnee)

Telefoonnummer vanuit het buitenland: +3278 48 61 11
Openingsuren klantenservice: Maandag tot vrijdag van 9u tot 18u

2. Per e-mail

Je kan de klantendienst rechtstreeks mailen op volgend e-mailadres: support@youfone.be. Doorgaans wordt uw vraag binnen de 2-3 werkdagen beantwoord.

3. Per post

Je kan natuurlijk ook een brief sturen naar de hoofdzetel van het bedrijf:

Youfone
Postbus 20104
1101 SCANNING
België

Aangezien Youfone in Nederland opereert, betreft het hier een postbus adres dus daarom bevelen we toch vooral aan om gebruik te maken van telefoon of e-mail om sneller antwoord te krijgen.