Hoe klantendienst Scarlet contacteren?

Bij Scarlet vind je zeer aantrekkelijke pakketten voor internet, TV en telefonie. Vaak komen ze uit de vergelijkingen als goedkoopste uit de bus. Check zeker onze vergelijking van abonnementen van internet, TV en GSM hier en dan zie je meteen Scarlet TRIO als eerste in de tabel.

Blinken ze in hun dienstverlening even goed uit als in hun prijzen? We gingen het na en zochten de verschillende mogelijkheden op om de klantendienst van Scarlet te kunnen contacteren.

1. Via telefoon

BEL 02 275 27 27

Dit telefoonnummer kan je gebruiken als je vragen hebt over storingen of andere technische problemen, facturatie, betalingen,… enz. Kortom, dit is het telefoonnummer als je al klant bent van Scarlet. Je kan de klantendienst bereiken van:

  • Maandag – vrijdag: 09u00 tot 20u00
  • Zaterdag: 09u00 tot 17u00

BEL 0800 84 000

Dit telefoonnummer moet je draaien als je een bestelling wilt plaatsen. Een medewerken helpt je dan meteen door het bestelproces en je bestelling bij Scarlet is in een mum van tijd geregeld. Dit telefoonnummer kan je ook aanroepen van:

  • Maandag – vrijdag: 09u00 tot 20u00
  • Zaterdag: 09u00 tot 17u00

2. Via mail

Een mailadres van de klantendienst van Scarlet konden we niet terugvinden. Heb je een vraag waarop je het antwoord niet kon terugvinden tussen de FAQ, dan is er gelukkig nog altijd het contactformulier dat je kan invullen.

3. Via Facebook

Een internet-aanbieder zonder een Facebookpagina, dat is hetzelfde als een voetbalveld zonder middenstip. Inderdaad, ondenkbaar. Je kan dus heel makkelijk en snel je vraag stellen via Facebook Messenger. Ga hiervoor naar de pagina van Scarlet: facebook.com/ScarletBelgium.

4. Via een verkooppunt

Van Scarlet zijn er enorm veel verkooppunten terug te vinden. Check de website voor de dichtstbijzijnde winkel waar je Scarlet diensten kan bestellen.

5. Via de website

Wil je niet echt specifiek iemand spreken of heb je nog geen gerichte vraag? Dan kan je gewoon ook even op de website surfen en het aanbod bestuderen.